Vistas de página en total

martes, 8 de septiembre de 2009

UN MUNDO, UN BLOG

Hola amig@s ,antes de continuar con mis marchas locas deseo comunicar que mi hija escribe un blog, como escritora tiene un buen futuro, como buena adolescente un día quiere ser actriz, otro periodista, lo que si os puedo decir es que es una devoradora de libros y que para su edad el 19 de este mes cumple 13 ya sabe mucho.

Me gustaría que si tienes un momento leas el blog de Lucia, se titula un mundo un blog y la dirección es http://unmundounblog.blogspot.com.

Por favor a ser posible un comentario le ira muy bien, bueno o malo para su largo camino.

Gracias amig@s

1 comentario:

neus dijo...

hola xisqueta!!!
com estàs??? avui m'he despertat i m'has vengut al cap... estic semi de vacances, i avui dematí no tenia feina... en comptes de posar-me a llegir tot lo que has escrit des de la darrera vegada que vaig entrar... he pensat, me qued amb el més recent!! la vida s'ha de viure en el moment, i punt!
saps??? m'ha encantat veure que segueixes essent una MADRAZA!!!
vendré a veure't algun horabaixa de la setmana que ve o l'altra...
l'estiu ha anat bé??? ja te contaré cosetes... jijiji...
una abraçada molt, molt gran!
neus